O alta zi de vara imi trece prin fata ochilor. Stau si privesc.  Privesc cum trece prin fata ochilor mei ca un film la care sunt doar spectator. Mie nu mi se intampla nimic, doar eroi care se schimba pe ecranul din fata ochilor mei sunt tracasati de probleme, se bucura de micile intamplari ale vietiii si nu obosesc niciodata. Li se intampla atatea si ei nu obosesc. Eu astept noaptea pentru a face o pauza la toate intamplarile. Ei parca vor si noaptea sa fie activi.

Dimineata abia deschid ochii. Ma trezesc inaintea sunetului deranjant al ceasului. Cu mult inainte. Dar cu incapatanare nu deschid ochii si ascult zgomotele strazii care deja palpita. La ce ora se trezesc toti oamenii astia? Ei nu dorm? Si cateodata mai adorm pana ma sperie ceasul cu al lui sunet urat. Atunci cu grija imi deschid pleoapele, una cate una.

Sar din pat si incepe o alta zi de vara.

