Ani de zile, cand am vrut o schimbare, am mutat mobila. Cateodata mutam mobila si in fiecare saptamana. Daca nu eram multumita mutam mobila dintr-o camera in alta.

Dar in ultimii ani nu am mai mutat mobila. Am ales optiunea cu tuns parul sau vopsit parul. Nu era o schimabare dramatica. Cateodata nimeni nu observa, dar eu stiam ca am facut ceva. Pasarele tata!

Si de o saptamana mi-am adus aminte de vechea  mea dambla. Acum astept sa prind curaj. Daca nu azi, maine cel tarziu mut mobila. Si am studiat problema! 😀 Nu o mai fac asa la nimereala. Am masurat camera. Mobilierul de asemenea :)), si am deschis Autocad-ul ca sa pot face o aranjare ca la carte. Stiu exact la cati centimetrii trebuie pus fiecare obiect :)).

Ma bufneste rasul cand ma gandesc ca o saptamana nu am dormit bine cu gandul ca POT SA MUT MOBILA, din nou:))